کوچک کردن کلیه یعنی چه و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کوچک کردن کلیه یعنی چه و چگونه آن را درمان

همانطور که همه ما می دانیم اندازه طبیعی کلیه باید 10-12 طول، 5/6 عرض و 3/4 ضخامت باشد. اما با توجه به برخی از دلایل، کلیه برخی از مردم کوچکتر از آنهایی که طبیعی است. سپس یک بار کلیه ها کاهش چه به این معنی است و چگونه آن را درمان؟

در واقع، در شرایط عادی کلیه راست است کمی کوچکتر از کلیه چپ. و هر کس نیست که کلیه بزرگ همان و اندازه کلیه سن، جنس، وزن بدن withperson و ارتفاع مربوط. به عنوان مثال، نوزادان کلیه نسبتا کوچک و کلیه ها خواهد شد رشد تدریجی را تجربه و بزرگ شدن همراه با سن. و کلیه دوباره کوچکتر خواهد شد زمانی که مردم مسن تر رشد کند و بالاتر.

همانطور که در بالا ذکر شد، نه همه کوچک کلیه عوامل پاتولوژیک ناشی از، تا زمانی که ما از روش درمان را انتخاب کنید، ما باید دلایل اساسی برای اولین بار از تمایز قائل شود. برای کسانی که ناشی از عوامل غیر پاتولوژیک ما باید آنها را درمان نیست، چرا که آنها را از زندگی عادی تاثیر نمی گذارد. برای کسانی که ناشی از عوامل پاتولوژیک ما باید با توجه بالا به آن پرداخت. معمولا، همه از آنها به دلیل کاهش عملکرد کلیه، بنابراین ما باید برخی از روش های درمانی برای بهبود عملکرد کلیه را پیدا کنید.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، آن را تا به اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی. این می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد.

در یک کلام، کاهش کلیه ممکن است سخت به معکوس شود اما می توان آن را متوقف یا تاخیر با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: کوچک کردن کلیه، کوچک کردن کلیه بدان معنی است که چه، چگونه برای درمان کاهش کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: